luni, 22 iulie 2013

O nouă ieşire cu cei mici

În această dimineaţă la ora 10.30 eram în faţa Bisericuţei pregătiţi de o " expediţie" pe dealul din apropierea Parohiei noastre. Urcarea, a fost prima provocare pentru noi, am făcut şi popasuri. La primul popas am avut prima surpriză- dulce,pişcoturi pentru mai multă energie. când am văzut satul de la înălţime. Am urcat până în vârful dealului, cei mai mulţi fiind pentru prima dată acolo. Am găsit un loc cu umbră în pădure unde după atâta urcat ne era foame drept urmare am mâncat. după masă a venit o altă surpriză pentru cei mici un pepene galben, foarte bine primit de exploratorii noştri.Când am luat masa am învăţat că tot ceea ce vedem şi de care ne bucurăm este creat de Dumnezeu. Doamna Andreea şi doamna Corina, care au fost alături de noi, şi cărora le aducem mulţumiri, ne-au învăţat un cântecel minunat despre creaţiile lui Dumnezeu. unii copii mai curajoși au spus cântece sau poezii a urmat un joc pentru dezvoltarea atenţiei Am mâncat, am cântat, ne-am jucat, ne-am odihnit era timpul de întoarcere . La coborâre a fost mai uşor. Ne-am oprit pentru căteva jocuri şi un binemeritat pişcot . Am ajuns, la Bisericuţă unde, însetaţi fiind am servit câteva pahare de suc, am mai cântat şi am primit baloane. . Am descopirit o fetiţă, Bianca, care cântă foarte fromos şi ştie poezii minunate şi lungi. Felicitări!Totul s-a terminat cu o rugăciune de mulţumire adusă bunului Dumnezeu. Un lucru este cert cei mai mulţi participanţi au spus că mai vor astfel de ieşiri...........concluzia, tot efortul nu a fost în zadar.Mulţumim părinţilor care, au avut încredere, şi au lăsat copii cu noi timp de 4 ore.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu